Klacht Trutha.nl: bestelling van 08.09.2020 nog steeds niet aangekomen!

E. Heldoorn

mail van 08.09.2020 met als onderwerp: Een verzending van bestelling #47256 is nu onderweg.
tot nu toe nog steeds niet ontvangen, ondanks het feit dat ik reminders heb gezonden.

ik wil graag mijn bestelde artikelen ontvangen.

Wij vinden dat Trutha.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

E. Heldoorn
Trutha mailt als volgt: Waarschijnlijk was je niet thuis toen ze aan de deur stonden met je pakketje, maar hebben ze geen briefje in de bus gedaan. Jouw pakket is inmiddels vernietigd en wij hanteren 4 weken waarin de klant contact op kan nemen bij vermissing of beschadiging. Helaas is er niks meer wat ik voor je kan betekenen. Dit betekent, dat zij slechts één keer aanbieden. En als geadresseerde niet thuis is, is dat 'een geval van jammer dan'. Geadresseerde ontvangt geen notificatie of mededeling. Zij hebben, denk ik, dus niet een goede overeenkomst met hun vervoerder. Bij andere vervoerders ontvang ik zelfs een mededeling dat het pakket is afgeleverd! Dat is service. Trtuha geeft zeer slechte service. Ik bestel niet meer bij hen. Ik heb mn bestelde spullen niet ontvangen en mn geld ben ik kwijt.

Ook een klacht indienen over Trutha.nl?