Klacht TRX training NL: Slecht kantenservice - product niet geleverd en kan het bedrijf nooit bereiken

Klachtnummer
# 290111
Gebruiker
Isabel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 14-01 heb een bestelling geplaatst voor een product die volgens de website op voorraad was en binnen 1 of 2 werkdagen geleverd zou worden. Ik heb voor het product vooruit betaald.
Toch, na 6 werkdagen blijft mijn bestelling nog in verwerking te zijn. Ik probeerde de klantenservice van TRX NL te bereiken door telefoon (er is nooit iemand beschikbaar) en e-mail (ze antwoorden me gewoon niet) om te vragen wanneer ik mijn product zou ontvangen.

De oplossing

Ik zou graag mijn geld terug willen krijgen. Het bedrijf heeft zich aan haar belofte niet gehouden en is ontzettende onbetrouwbaar gedragen door zich niet beschikbaar te stellen om mijn een antwoord hierop te geven.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat TRX training NL hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over TRX training NL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen