Klacht TS24.nl: Niets laten weten is geen optie

sad Niet opgelost
Radeloos#123

Geen levering en geen info

Duidelijkheid geven over onze bestelling.
En anders geld terug storten zodat we elders het gewenste product kunnen bestellen

TS24.nl
    Beste hr. Weegels,
    we hebben de goederen verstuurd muv 1 accu.
    die is tijdens transport van onze leverancier naar ons magazijn manco verklaard
    we weten niet waar het art zich op dit moment bevindt en we zullen een nieuwe bestellen.
    De andere goederen zou u morgen, uiterlijk zaterdag ontvangen

Radeloos#123
Levering morgen of zaterdag.Maar wanneer wordt het vermiste artikel nog geleverd? Vertrouwen is er nog even niet. Eerst zien en dan geloven.Van TS24 zelf nog niets vernomen en ook nog geen track en tracé ontvangen. Hebben de 19 de het maaimachine en de 2 accu's geleverd gekregen,maar tot heden nog geen oplader ontvangen,en ook geen bericht ontvangen wanneer die dan wel geleverd wordt. Wij hebben inmiddels uit wanhoop bij Amazon een oplader besteld die hebben we na twee dagen ontvangen. Nu zouden we graag het bedrag €29,95 terug gestort krijgen aangezien er geen levering is plaats gevonden en ons geduld en vertrouwen nu wel op is.

Ook een klacht indienen over TS24.nl?