Opgelost door TS24.nl: Slechte service, men levert een defect product en reageert niet op RMA verzoek.

OntevredenKlant424

TS24 heeft mij een defecte electrische kachel geleverd, een EUROM RAD2000. Na aansluiten bleek deze defect te zijn.

Via de website van TS24 heb ik een RMA verzoek gedaan en een (automatische) reactie gekregen dat men binnen 48 uur contact op zou nemen.

Omdat ik na een week niets gehoord had heb ik dinsdagochtend een herinnering gemaild. Inmiddels is opnieuw 48 uur verstreken zonder reactie.

Bijzonder slechte service in ieder geval.

Het product vervangen door een deugdelijk product of, indien dit niet mogelijk is, terugbetaling van het aankoopbedrag.

TS24.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

OntevredenKlant424
    Intussen heeft TS24 gereageerd en mij een nieuwe radiator toegezonden. (Overigens zonder dat ik de oude eerst terug hoefde te sturen.) Helaas bleek de nieuwe radiator hetzelfde gedrag te vertonen als de eerste.

In overleg heeft TS24 mijn verhaal aan de fabrikant voorgelegd. Die heeft gereageerd met een uitleg waarin ik mij niet kan vinden en op basis waarvan ik heb geconcludeerd dat deze radiator een ondeugdelijk product is.

Ik weet niet in hoeverre TS24 dat met mij eens is, maar men heeft aangeboden dat ik de radiatoren gratis terug mag sturen en mijn geld terug krijg. Dat vind ik een goed voorstel en daarmee ga ik akkoord.

In een laatste update die zal volgen zal ik laten weten of die afspraak is nagekomen.
    OntevredenKlant424
    "Het is al een tijdje stil rond jouw klacht aan TS24.nl en over enkele dagen wordt de klacht automatisch gesloten. Door een reactie te plaatsen, blijft de klacht actief en wordt de looptijd weer verlengd. Als de klacht gesloten is, kan niemand meer reageren op de klacht."

-> Geen nieuws.
    -> Geen nieuws.
    OntevredenKlant424
    Zo'n 2.5 weken nadat ik de spullen heb teruggestuurd (en nog eens gebeld heb) heb ik volgens afspraak mijn geld terug. De administratie kan beter bij TS24, maar ik heb wel het idee dat de wil om klanten te helpen er is.

OntevredenKlant424

Ook een klacht indienen over TS24.nl?