Klacht TSB Sanitair: Problemen met designradiator na half jaar nog steeds niet opgelost

Margreet M.

Najaar 2013 hebben wij onze badkamer laten verbouwen door de firma Tesabad te Dieren.
Na verloop van tijd bleek de designradiator vlekken te vertonen en een wandsteun ging afbladderen en roesten, waardoor roestvlekken op de nieuwe tegels ontstaan.
Op 8 oktober 2014 (binnen de garantieperiode) heb ik dit gemeld bij Tesabad en op hun verzoek foto’s opgestuurd. Daarna hoorde ik een tijdlang niets. Eind 2014 heb ik nogmaals gebeld en kreeg ik te horen dat er een verkeerd type radiator geplaatst was en dat de fabrikant geen nieuwe wilde vergoeden. De radiator zou niet geschikt zijn voor natte ruimtes.
Ik vind dat wij recht hebben op een nieuwe radiator, zonder extra kosten. Van een radiator van € 574 exclusief btw mogen wij verwachten dat hij geschikt is voor gebruik in een badkamer. Dat de fabrikant dit niet wil betalen, is niet ons probleem. Wij hebben een overeenkomst met Tesabad en niet met de fabrikant. Tesabad moet zijn garantieverplichtingen nakomen.

Wij willen graag een nieuwe radiator, passend in onze badkamer, die bestand is tegen nattigheid. De kleur hoeft niet hetzelfde te zijn als oude radiator. Dit zonder extra kosten omdat er nog garantie op de radiator zit. Ons valt niets te verwijten. Dat Tesabad dit niet vergoed krijgt van de leverancier is misschien niet terecht, maar dat betekent niet dat wij geen garantie hebben. Dat is een probleem tussen de leverancier en Tesabad, waar wij buiten staan.

Wij vinden dat TSB Sanitair hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over TSB Sanitair?