Klacht tsvadhd.nl: Goedkoop is alsnog duurkoop

mmdbb

Nike pegasus 33 schield groen besteld. Na al de uiterlijke termijn van leveren, na 8 dagen ontvangen. In een plastic zak uit China en ook nog eens de verkeerde schoenen. Ook ander merk van nike. Kosten waren met hele dure verzendkosten. €85.40. Uiteindelijk van mijn creditcard €91.04 afgeschreven...vanwege de wisselkoers!! Niet vermeld op de website. Ik kan ze totaal niet bereiken, geen direct mail adres of bellen. Heb al 3x een contact formulier ingevuld met mijn klacht. Maar totaal nog geen respons. Ik wil graag mijn geld terug. Ben enorm ontevreden.

Schoenen retour kunnen zenden en al mijn geld terug inclusief de invoerrechten die mij niet verteld zijn.

mmdbb
    Ik heb overigens nog een email adres. Maar ook daar word niet op mijn herhaaldelijke mails geantwoord.

service.emily@hotmail.com

Kan de consumentenbond deze klacht ook naar dit email adres sturen?
    mmdbb
    Inmiddels research gedaan. Blijkt een Chinese webwinkel achter te zitten. Lijkt op het 1e oog erg legitiem. Maar er had bij mij een belletje moeten gaan rinkelen omdat er geen direct telefoonnummer was en email. Dus pas op. Inmiddels aan de bel getrokken en word opgelost voor mij....helaas van tsvadhd nog steeds niks vermomen

mmdbb
Niks dus ga nooit iets bestellen op hun site want je bent je geld kwijt

Ook een klacht indienen over tsvadhd.nl?

2. Stuur een juridische brief