Klacht tugbacadeaushop.nl: Slechte vinyl vloer

Rm de Does

Afgelopen juni 2014 zijn wij verhuisd, hiervoor hebben wij een nieuwe vloer laten leggen. Na verschillende winkels te hebben bezocht zijn wij terecht gekomen bij Cadeaushop Tugba in Rotterdam. Na het uitzoeken van de vloer is het ook door hun gelegd. Kort daarna zijn wij in het huis gaan wonen en na ongeveer 1 a 2 maanden begon de vloer al redelijk snel putten/ krassen en scheuren te vertonen. Eenmaal terug gegaan naar de winkel dit probleem uitgelegd vertelde meneer dat dit een kwestie is van uitlopen en dat dit normaal was. Nu ongeveer 4 maanden later ziet de vloer er niet uit, zelfs bezoek valt het op. Hard gespaard voor een mooi huisje zit je uiteindelijk met dit opgescheept. Contact opgenomen met de zaak, meneer is tot geen enkel oplossing te willen komen. Kom maar een nieuwe vloer uitzoeken krijg je wat korting. nogal begrijpelijk dat we natuurlijk geen nieuwe vloer willen van deze zaak.

Wat ik meneer heb voorgelegd is dat wij graag ons aankoop bedrag terug willen, juist om hiermee bij een andere winkel een nieuwe vloer uit te zoeken. Het enige wat gezegd wordt is "Kom maar een nieuwe vloer uitzoeken, dan kun je 50 a 60 euro korting krijgen als je een vloer uitzoekt van zo'n 900 euro" Wij hebben hard gespaard om dit keer onze woning er zo leuk en netjes mogelijk uit te laten zien, en dan wordt je helaas zo behandelt.

Wij vinden dat tugbacadeaushop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over tugbacadeaushop.nl?