Klacht TUI Reizen: Blokkkeerde rekening bin Tui

Rubi

Goeie dag.
Ik had een boeking gemaakt voor 4 personen om te reizen vanuit Curacao naar Nederland. Ik had problemen voor het plaatsing van de betaling. Ik heb contact genomen met tui op messenger en die hebben me verwijst naar tui financiele afdeling. Ik had contact met dhr Marcel van den Wolf. Ik had hem alles uitgelegd. En hij zei dat ik geen Visa kan gebruiken die niet een nederlandse Visa is. Ik heb hem dat uitgelegd dat het bedrag van mijn Visa is afgenomen en dat ik moest wachten voor de terug storting. Toen ik wilde betalen kwam ik te weten dat ik niet meer kan betalen en voor een jaar geen reservering mag doen. Is niet eerlijk want ik had contact met Misha en Marcel over dit probleem.
Ik vraag jullie zo vriendelijk mogelijk om de blokkering aftenemen. Ik moet 1 juli een operatie spoedig doen. Dus moet ik met spoed vliegen.
Nu moet ik een schadevergoeding betaling aan het eigenaar van het huis dat ik moest huren. Dat ik niet eerlijk omdat ik diverse keren had geprobeerd help bij jullie te krijgen.

Rubiela Hooi
+59995991112

Ik wil een nieuw boeking maken. En schade vergoeding. Zij waren op de hoogte van het probleem

Rubi
    Hoe kan mijn klacht worden gesloten en ik heb geen reactie gekregen van Tui. Ik ben tot nu toe wachtend op hen of op jullie

Ook een klacht indienen over TUI Reizen?