Klacht TUI Reizen: De info van Tui was slecht. Hierdoor hebben wij geen vakantie kunnen hebben

Thakoer

Op 29 april zouden wij als gezin vertrekken naar Karparthos Griekenland. Na twee keer naar Schiphol te zijn vertrokken,(de eerste keer konden wij niet op Schiphol komen omdat de wegen waren geblokkeerd) kregen wij van de medewerkers van Tui te horen dat de vlucht was geannuleerd. We moesten onze ticket achterlaten en ze zouden de volgende dag contact met ons opnemen. Omdat ik de volgende dag niks hoorde, heb ik het reisbureau gebeld om te vragen hoe het zat. Die zijn er achteraan gegaan en kregen wij te horen dat Tui uit coulance de reissom terug zouden betalen, eigenlijk waren ze dat niet verplicht want het was overmacht. Wij waren zo teleurgesteld en hebben een claim ingediend voor alle gemaakte kosten en de emotionele schade.Van Tui hebben wij geen enkele info ontvangen.Vandaag krijg ik een schriftelijke reactie dat ze niet bereidt zijn ook maar iets te betalen omdat de vlucht wel degelijk is vertrokken met een uur vertraging. Ik vraag mij dan af hoe het kan dat de info voor zo een grote vliegmaatschappij zo gebrekkig is. Medewerkers hebben ons naar huis gestuurd met de mededeling dat die vlucht was geannuleerd!!!! Nooit een excuus. Als medewerkers niet eens weten of een vlucht wel of niet is vertrokken vind ik dat levensgevaarlijk.Wij hebben nog steeds een kater van dit voorval.

Ik wil dat Tui mij de gemaakte kosten vergoed. Mijn man heeft vakantiedagen opgenomen die hij niet aan de vakantie heeft kunnen besteden. ik heb uren aan de telefoon gehangen om de juiste info te krijgen, ik heb mij twee keer naar Schiphol laten rijden en terug. Om de teleurstelling te verwerken heb ik op Schiphol maar geluncht. Wie betaalt dan de kosten. Schandelijk dat je in dit land als burger zo wordt behandelt . Nergens neemt men je klacht serieus.Een eenvoudige burger moet ook zijn recht kunnen halen.

Ook een klacht indienen over TUI Reizen?