Klacht TUI Reizen: Deelannulering niet conform afspraak afgehandeld

Mollers

Ik heb een deelannulering gedaan. Een medewerker van TUI heeft mij bevestigd dat wij 30% niet terug krijgen van 1/5e van de reissom. Daar ga ik telefonisch mee akkoord en dit staat ook opgeschreven in het dossier van mijn boeking. Dan volgt de nieuwe factuur per mail, wordt er slechts 251 i.p.v. 559 geretourneerd. Ik bel terug om aan te geven dat dit niet conform afspraak was, en vervolgens krijg ik te horen dat dit inderdaad niet juist was en ik geen 251 retour krijg maar 27 euro. Echt belachelijk! Ik maak een afspraak met een TUI medewerker en deze wordt tweemaal eenzijdig gewijzigd. Totaal onacceptabel. Vervolgens wordt mij geadviseerd om een klacht in te dienen op de website. Dit kan echter niet, omdat ik geen vertrekdatum in de toekomst kan invullen op het online klachtenformulier. Dus ik kan helemaal geen klacht indienen. Mailen naar TUI kan ook niet. Nadat ik het emailadres op de factuur mail, dan krijg ik te horen "het emailadres contactcenter@tui.nl is niet meer in gebruik". Afspraken worden niet nagekomen en ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd.

Zij moeten de originele afspraak met mij nakomen.

Ook een klacht indienen over TUI Reizen?