Klacht TUI Reizen: Dubbele afschrijving bij een boeking

Klachtnummer
# 346686
Gebruiker
Stabiliteitszorg
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij tui een vlucht geboekt en is geslaagd. Na een half uurtje ongeveer kreeg ik een mail met daarin dat de boeking word geannuleerd vanwege mislukte betaling via de credit card. Weer nieuwe tickets geboekt bij tui voor de zelfde vlucht wat ook gelukt is. Even later kreeg ik 2 reserverings nummers nadat ik had geboekt en later nog 1. Credit card betaling werd verwerkt en alsnog een reservering nr gekregen voor de boeking waarvan ik een mail kreeg dat ze hadden geannuleerd.

Nadat ik zag dat ze dubbel hadden afgeschreven in contact geweest en een klacht ingediend.

Als antwoord kreeg ik: u heeft een dubbele boeking gedaan en daarom kunnen we het bedrag niet terug betalen.

Vreemd, zelfde naam, zelfde tijdstip, zelfde vlucht. Hoe kan het zijn dat ik dezelfde tickets kan kopen op dezelfde naam. Maar goed ze hebben me bij de eerste boeking “opgelicht”

Op internet las ik dat ze dat vaker doen.

De oplossing

de dubbele afschrijving terug boeken

0 reacties

Ook een klacht indienen over TUI Reizen?