Klacht TUI Reizen: Foutive informatie tijdens boeking, Annuleren kost 50% van reissom.
Details
Klacht
Ik heb een reis naar Spanje geboekt via de website van tui waarbij ik aangaf dat ik een hotel met zwembad wil. Vervolgens krijg ik keuze uit 2 hotels ik maak een boeking bij een van de 2 hotels, Later bel ik met het hotel om een aantal vragen te stellen over hun faciliteiten uit dit gesprek hoor ik dat zij geen zwembad meer hebben. Vervolgens bel ik met tui om de reis te annuleren zodat ik daarna weer op zoek kan naar een hotel met zwembad. Tui zegt echter dat op de laatste pagina voor het boeken ergens op de pagina staat dat dit hotel geen zwembad meer heeft en wilt vervolgens voor de annulering 50% van de reissom. Ik heb de reis vooralsnog niet geannuleerd.Gewenste oplossing
Annulering zonder kosten, dit is hun fout, hun website geeft foutieve informatie.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.