Klacht TUI Reizen: GEEN EMPATIE

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 375690
Gebruiker
ugly46
Datum
0 reacties

Details

De klacht

door vertraagde vertektijd zijn wij 1 dag later op schiphol geland en moesten wij € 10,00 betalen voor 1 dag extra parkeren op P3. Tui weigert dit aan ons te crediteren omdat dit "buiten de verantwoordelijkheid van Tui valt "(?). Klantenservice is star en blijft bij dit standpunt, hebben geen empatie voor vaste klanten van Tui. Onbegrijpelijk !

De oplossing

Per omgaand dit bedrag aan ons crediteren.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ugly46
Datum
Uiteindelijke oplossing
GEEN enkele reactie vanuit Tui !
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over TUI Reizen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen