Klacht TUI Reizen: Geen service

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 436566
Gebruiker
Katje32
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Niet de allinclusief reis gehad die beschreven was in de brochure.
Gingen op 13 maart naar Spanje met tui
Savonsds aangekomen worst ons mede gedeeld hotel gaat sluiten,vervolgens wordt alle alcohol weggehaald en kregen we niet meer. Geen gebruik maken van binnenbad en sport ruimte.
Contact met tui verschrikkelijk slecht. De hostess wisten er niks van, kregen te horen kunnen jullie niet helpen want u heeft online geboekt.
Vervolgens horen we op maandag van alle tui reizigers we worden vanavond opgehaald, wij nog steeds geen antwoord. Dus zelf in de bus gestapt en toch naar huis . Tot vandaag na klacht , nog geen antwoord van tui bellen mailen en chatten, nog geen antwoord ontvangen van onze klacht met vraag ons geld terug te ontvangen

De oplossing

Zorgen voor antwoord waarom wij niet werden geholpen in nood , en onze geld terug ontvangen

1 reactie

  1. Auteur
    Katje32
    Datum
    Nog steeds niks gehoord
    Ondertussen weer wezen bellen en mailen.
    Kreeg te horen zijn nu met week 12 bezig terwijl mijn klacht al in week 10 was.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Katje32
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over TUI Reizen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen