Klacht TUI Reizen: Gratis omruil garantie kost geld.

sad Niet opgelost
Bella

Wij hebben een vakantie in januari geboekt dus zonder aanbetaling die helaas niet kan doorgaan in augustus. Dit i.v.m. de corona maatregelen en alle activiteiten zoals winkels etc zijn allemaal gesloten op deze bestemming. Wij willen graag gebruik maken van de gratis omruilgarantie. Nu kunnen wij niet naar dezelfde accommodatie omdat jullie deze niet meer boeken aankomend jaar dus wij moeten uitwijken naar een andere accommodatie. Nu willen wij daar gerust in akkoord gaan maar wel onder de algemene voorwaarden hoe wij geboekt hebben. Als wij de Gratis omruilgarantie willen toepassen veranderen jullie de algemene voorwaarden waar wij mee akkoord zijn gegaan. Dit mag niet. Wij willen best volgend jaar een aanbetaling doen om jullie tegemoet te komen, maar wij gaan niet opeens kosten betalen waar wij niet akkoord mee zijn gegaan.

Wij zouden het prettig vinden als Tui hun fouten erkend. En ons vrijstelt van de aanbetaling of deze pas in januari 2021 laat betalen.

Bella
    Inmiddels krijg ik telkens het zelfde antwoord ook spreekt uw personeel elkaar tegen de ene zegt dat je locatie wel boek baar is de andere niet. Inmiddels kan ik niks als toch betalen anders krijg ik toch de rekeningen. Bij andere maatschappijen mag het personeel je wel gemoed komen en bij Tui niet. Erg jammer. Het veranderd wel degelijk mijn mening over jullie reisbureau.

Bella

Ook een klacht indienen over TUI Reizen?

2. Stuur een juridische brief