Opgelost door TUI Reizen: Had een reis geboekt voor mei 2020, deze is door TUI geannuleerd kregen Vouchers voor de geboekte re

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 494233
Gebruiker
Vakantie CUR
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Had een reis geboekt voor mei 2020, deze is door TUI geannuleerd kregen Vouchers voor de geboekte reis.
Daarna als nog de reis omgezet naar 5 nov voor 14 dage naar Curaçao.
Doch door pech Corona positief de reis niet kunnen maken.
Dit gemeld bij TUI en gevraagd of ik de eerder ontvangen voucher weer terug kon krijgen. In mijn TUI app zag ik dat de voucher weer was geplaatst.
Doch vandaag kreeg ik te horen dat de reis was geannuleerd en ik mijn geld bedrag ook kwijt ben aan 100 % annulering kosten, dat schijnt in de voorwaarden te staan. Kan dit zomaar?

De oplossing

Graag mijn geld terug.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Vakantie CUR
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er schijnt een corona voucher te worden aangeboden. en volledig terug betaald.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over TUI Reizen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen