Klacht TUI Reizen: Misleidende TUI

Klachtnummer
# 137662
Gebruiker
yvonne
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Wij hebben een reis geboekt naar Curaçao. Vanwege een klein kind en medisch probleem hebben wij i.p.v. de goedkopere vlucht op 16 nov. met tussenstop maar besloten een dag van onze vakantie in te leveren en de duurdere vlucht van dinsdag 17 nov. te vliegen zonder tussenstop. Wij vliegen voor het eerst met TUI. Er staat tijdens boeken niets over chartervluchten. Dit was mij niet ook duidelijk omdat ze dagelijks vliegen. Zonder communicatie vooraf zijn wij op een andere vlucht gezet met andere vluchttijden, Hierdoor wordt onze vakantie met 6 uur ingekort. Ook hebben wij i.v.m. laat vertrek de accommodatie langer moeten huren à 50 euro. Onze autoverhuur en andere afspraken op Curaçao komen hiermee nu ook niet uit. Ik koop bij TUI product A en ze leveren B. Het gekochte voldoet niet aan de verwachting.

Gewenste oplossing

Wij hebben onze vakantie met 1 dag in moeten korten i.v.m. de tussenstop, wij moeten nu ook nog 6 uur inleveren omdat u de vluchtnummers en tijden wijzigt. Wij hebben voor de vlucht van 17 november duurder voor de tickets betaald. Ik verzoek u mij te compenseren. Zijnde 100 euro per ticket en 50 euro voor de late uitcheck van onze accommodatie, totaal 550 euro. Bovendien zou het u sieren als u iets extra's doet. Dit levert ons veel stress op.

0 reacties

Ook een klacht indienen over TUI Reizen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen