Klacht TUI Reizen: Misleiding van klanten door niet vermelden essentiële informatie op website

rickketikk

TUI vermeld bij het Zaton Holiday Resort op de website alleen de 4 sterren accommodatie op dit park. Tijdens het boeken komt er wel bij details een beschrijving in woorden van het 3 sterren appartement. Echter valt nergens bij het boeken op de website te lezen dat dit appartement afwijkt van de foto's en van beduidend mindere kwaliteit is. Als je hier vervolgens over belt met de klantenservice van TUI maken zij hier het probleem van het resort van en houden zelf vast aan dat foto's een indicatie zijn. Wat ik echter geen stijl vind is dat de Tui medewerkers een andere/niet complete klacht bij het resort neer leggen dan gemeld door ons bij Tui.
Dit laatste snap ik, maar dan ben je in ieder geval verplicht aan te geven dat het 3 sterren appartement afwijkt!
Daarnaast was deze kwaliteit zo slecht vochtig binnen, klam bed, slechte badkamer e.d. Dat mijn vriendin en ik naar huis zijn gegaan, omdat zij ziek is geworden en ik erg verkouden en de vakantiepret weg was.

Financiële vergoeding

Ook een klacht indienen over TUI Reizen?