Klacht TUI Reizen: Niet geleverde diensten

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 594192
Gebruiker
Kerst73
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op donderdag 28 april zouden wij met vlucht OR377 vanaf Curaçao via Bonaire naar Nederland reizen. De vlucht zou om 20:05 uur vertrekken vanaf Hato Airport. De vlucht was vertraagd en zou vervolgens om 22:45 uur vertrekken. Uiteindelijk zijn we met meer als 3 uur vertraging vertrokken. Op Bonaire hebben we vervolgens ook nog 45 minuten stil gestaan voordat we vanaf Bonaire terug naar Amsterdam Schiphol vlogen.
1) we hebben meer als 3 uur zitten wachten voordat de vlucht vertrok
2) bij aankomst op Hato Airport om 17:00 uur ontvingen wij per persoon een voucher van 5 dollar voor eten en drinken.
3) We hadden comfort klasse geboekt maar vlogen met een door Tui ingehuurd toestel van Vamos Air terug waardoor we niet met een dreamliner vlogen, zowel de heenreis op 21 april alsmede de terugreis op 28 april en de comfort klasse totaal iets anders is dan je mocht verwachten.

Gewenste oplossing

Graag claim indienen voor de vertraging alsmede de voucher van slechts 5 dollar voor eten/drinken. Hiermee moest je gedurende 5 uur wachttijd mee doen.
Geboden oplossing
De klacht die wij hebben neergelegd bij TUI is niet opgelost. 2* vertraging, ander ingehuurd Spaans oud toestel, voor de 3 uur wachten een voucher van 5 dollar om eten en drinken te kopen (net alsof dat lukt) en de slechte service aan boord, door miscommunicatie tussen de Nederlandse en Spaanse bemanning. Helaas! Geen enkele reactie mogen ontvangen en dat vinden wij zeer spijtig!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over TUI Reizen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen