Wij vinden dat TUI Reizen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht TUI Reizen: Onjuiste weergave van het gebodene
Details
Klacht
Geboekt en dik betaald bij Tui vijf dagen vliegreis all inclusive hotel.Uiteindelijk blijken die 5 dagen all inclusive er maar drie te zijn want daar gaan 2 hele dagen reizen vanaf die niet all incusive zijn. Die 2 reisdagen bestaan hoofdzakelijk uit in lange rijen staan en wachten, wachten en nog eens wachten.
Gemiddeld 4 uren voor het instappen in het vliegtuig en een uur voor het uitstappen, een uur op de koffers wachten een uur voor de shuttle bus enz.
Op de boeking staat aankomst datum en vertrekdatum en idd kom je laat op de aankomst dag aan en vertrek je 's morgens weer heel vroeg op de vertrekdatum.
Hoe krijg ik mijn 2 dagen all inclusive waarvoor ik geboekt heb en betaald heb terug?
Gewenste oplossing
Een oplossing bieden.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.