Klacht TUI Reizen: Onjuiste weergave van het gebodene

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 547630
Gebruiker
Blok15
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Geboekt en dik betaald bij Tui vijf dagen vliegreis all inclusive hotel.
Uiteindelijk blijken die 5 dagen all inclusive er maar drie te zijn want daar gaan 2 hele dagen reizen vanaf die niet all incusive zijn. Die 2 reisdagen bestaan hoofdzakelijk uit in lange rijen staan en wachten, wachten en nog eens wachten.
Gemiddeld 4 uren voor het instappen in het vliegtuig en een uur voor het uitstappen, een uur op de koffers wachten een uur voor de shuttle bus enz.
Op de boeking staat aankomst datum en vertrekdatum en idd kom je laat op de aankomst dag aan en vertrek je 's morgens weer heel vroeg op de vertrekdatum.
Hoe krijg ik mijn 2 dagen all inclusive waarvoor ik geboekt heb en betaald heb terug?

Gewenste oplossing

Een oplossing bieden.
Geboden oplossing
Geen reactie ontvangen van Tui.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat TUI Reizen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Blok15
    Datum
    Voor 5 dagen All-inclusive betalen en en drie voor terug krijgen is toch niet zoals het hoort. Tui is in gebreke gebleven.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over TUI Reizen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen