Klacht TUI Reizen: Organisatie reageert niet op tijd.
Details
De klacht
Wij hebben een klacht ingediend over een totaal mislukte reis naar Aruba,TUI ( Arke) is aangesloten bij de ANVR , bij die voorwaarden staat dat de organisatie
1 maand na de ingediende klacht ( 18 september )moet reageren, wij zijn bijna 3 maanden
verder en we hebben nog niets gehoord , men zegt via de reisorganisatie VakantieXperts
dat ze erg druk zijn en nog geen tijd hebben om onze zaak te behandelen.
Het lijkt men erg sterk dat ze al die 3 maanden iedere dag vol geboekt zijn met klachten.
Ik zou graag horen of u TUI kan aansporen om onze klacht te behandelen, want anders handelen ze niet volgens de voorwaarden.
Ik hoor graag van U
De oplossing
Wij hebben bij TUI al aan gegeven dat wij de eerste 6 dagen van de vakantie en de huurvan de auto volledig terug betaald krijgen.
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.