Klacht TUI Reizen: Organisatie reageert niet op tijd.

Klachtnummer
# 142571
Gebruiker
Rosco
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij hebben een klacht ingediend over een totaal mislukte reis naar Aruba,
TUI ( Arke) is aangesloten bij de ANVR , bij die voorwaarden staat dat de organisatie
1 maand na de ingediende klacht ( 18 september )moet reageren, wij zijn bijna 3 maanden
verder en we hebben nog niets gehoord , men zegt via de reisorganisatie VakantieXperts
dat ze erg druk zijn en nog geen tijd hebben om onze zaak te behandelen.
Het lijkt men erg sterk dat ze al die 3 maanden iedere dag vol geboekt zijn met klachten.
Ik zou graag horen of u TUI kan aansporen om onze klacht te behandelen, want anders handelen ze niet volgens de voorwaarden.
Ik hoor graag van U

De oplossing

Wij hebben bij TUI al aan gegeven dat wij de eerste 6 dagen van de vakantie en de huur
van de auto volledig terug betaald krijgen.

0 reacties

Ook een klacht indienen over TUI Reizen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen