Klacht TUI Reizen: slechte afhandeling klacht ivm 8 uur extra reistijd en tussenstop

mevrouw jongen

Mijn partner en ik hebben een reis bij tui geboekt naar thailand. Na veel info op te zoeken blijkt dat vliegen 12 uur duurt. Op de website staat gedetailleerde info over de reis elk plaatsje en stadje staat uitgelegd. Enkele dagen geleden kregen we de papieren. Echter hier staat dat de vliegreis maar liefst 20 uur duurt met tussenstop in abu dhabi. Omdat ik gigantische vliegangst heb door een traumatische ervaring in het verleden waarbij mijn vader is omgekomen is 8 uur langer vliegen met nog een keer stijgen en dalen bijna ondraaglijk.

elk jaar train ik mezelf om telkens een beetje meer van de wereld te kunnen zien door steeds wat verder te reizen echter opeens 8 uur extra vliegtijd noem ik niet normaal zonder dit wegens te melden voordat je boekt.

Zo hebben mijn partner en ik meerdere malen gebeld en de enige oplossing die ze ons gaven was om de reis te annuleren tegen betaling van 1600 euro anuleringskosten!

Een passende directe vlucht voor ons en eventueel de mede reizigers van de geboekte reis. Ivm nalaten van informatie

Ook een klacht indienen over TUI Reizen?