Klacht TUI Reizen: Trage afhandeling van klacht, ingediend op 19 september 2016.

Klachtnummer
# 198708
Gebruiker
Elly
Datum
0 reacties

Details

De klacht

TUI heeft zich niet gehouden aan de afspraken voor de reis "Rondreis Relaxed door Andalusië", zoals neergelegd in de reisinformatie die ons voor vertrek werd toegestuurd: er lag bij aankomst op de luchthaven Sevilla geen envelop klaar met noodzakelijke reisbescheiden (waaronder aanrijroutes naar onze hotels en vouchers); in plaats van 2 nachten logies in het cultureel aantrekkelijke Malaga in een 4-sterren hotel, werden wij 2 nachten weggestopt in een 2-sterren hotel voor massatoerisme in Torremolinos. Bellen met de reisleiding ter plaatse over deze klachten bood geen soelaas, want er werd niet opgenomen; de reisorganisatie in Nederland liet weten "dat wij helaas niets voor u kunnen doen.
Deze klacht hebben wij gemeld op 19-09-2016 en tot vandaag is deze zaak nog steeds niet afgehandeld.

De oplossing

Wij verlangen een compensatie van € 450,00 zowel voor alle geleden ongemakken en ergernissen als voor het hotel in Torremolinos dat ver beneden het beloofde niveau (4-sterren) was.

0 reacties

Ook een klacht indienen over TUI Reizen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen