Klacht TUI Reizen: Trage afhandeling van klacht, ingediend op 19 september 2016.

Klachtnummer
# 198708
Gebruiker
Elly
Datum
0 reacties

Details

De klacht

TUI heeft zich niet gehouden aan de afspraken voor de reis "Rondreis Relaxed door Andalusië", zoals neergelegd in de reisinformatie die ons voor vertrek werd toegestuurd: er lag bij aankomst op de luchthaven Sevilla geen envelop klaar met noodzakelijke reisbescheiden (waaronder aanrijroutes naar onze hotels en vouchers); in plaats van 2 nachten logies in het cultureel aantrekkelijke Malaga in een 4-sterren hotel, werden wij 2 nachten weggestopt in een 2-sterren hotel voor massatoerisme in Torremolinos. Bellen met de reisleiding ter plaatse over deze klachten bood geen soelaas, want er werd niet opgenomen; de reisorganisatie in Nederland liet weten "dat wij helaas niets voor u kunnen doen.
Deze klacht hebben wij gemeld op 19-09-2016 en tot vandaag is deze zaak nog steeds niet afgehandeld.

De oplossing

Wij verlangen een compensatie van € 450,00 zowel voor alle geleden ongemakken en ergernissen als voor het hotel in Torremolinos dat ver beneden het beloofde niveau (4-sterren) was.

0 reacties

Ook een klacht indienen over TUI Reizen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen