Klacht TUI Reizen: Tui komt haar afspraken niet na.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 366975
Gebruiker
Niet tevreden
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na een hele fijne vakantie kwam ik er achter dat ik iets in het vliegtuig had laten liggen. Gebeld naar TUI, iemand nam op die vertelde dat iemand anders, vanaf vliegveld Eindhoven de telefoon op moest nemen. Advies om per mail te melden bij lostandfound@tui.nl.Tot 2x toe retourmail dat er binnen 48 uur een reactie zou komen. Helaas komt TUI haar afspraken niet na. Vakantie prima! Aftersales TUI slecht!

De oplossing

Antwoorden op mails zoals in retourmail staat aangegeven.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Niet tevreden
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niks meer gehoord van TUI. Kennelijk is dat de manier hoe ze met klanten omgaan die bij TUI geboekt hebben. Ik bedenk me nog wel 2x voor een volgende vliegvakantie. Dat mijn vraag niet opgelost kan worden daar kan ik mee leven maar dat ze tot 2 keer toe niet reageren op een mail terwijl ze aangeven binnen 48 uur te reageren is ver onder de maat. Een dikke onvoldoende voor TUI :-( :-( :-(
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over TUI Reizen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen