Klacht TUI Reizen: tui weigerd geld terug te geven bij een dubbelboeking die HUN hebben gemaakt.

L.E.Klaasen

Mijn vriend en ik hebben een boeking gemaakt bij Tui en we hebben daarvoor ook een bevestiging gekregen en hebben voor alles betaald. 3 weken later kreeg ik uit het niets een betalingsverzoek met een andere boekingsnummer dan we hadden geboek. We hadden gebeld dat er iets niet klopt. Een week later kregen opeens een bevestiging van de dubbelgeboekte reis die dezelfde gegeven had als de orginele reis(bestemming, datums, en vliegtijden). Dit is sowieso al niet de goeie volgorde van boeken. je krijgt als eerst een bevestiging en daarna een betaalverzoek. De orignele reis was gewoon de goeie volgorde. Dezelfde dag nog gebeld en er werd gewoon opgehangen en daarna hebben ze geanuleerd maar vroegen wel nog 1400 euro annuleringskosten voor iets wat hun hebben dubbelgeboekt. Na vele telefoontjes hebben ze teruggebeld met dat we alsnog moeten betalen. Nu maar naar een advocaat, want ik heb alle datums op mijn telefoon en mail waardoor dit een waterdichte zaak wordt. Dit is pure oplichterij!

Ik vraag me af of mijn verhaal bekend kan worden gemaakt en hoe mensen meer bewust worden van dat tui mensen oplicht. Ik heb op jullie site al een artiekel gevonden met " TUI moet zich schamen", dit is dus niet de eerste keer dat TUI zulke streken heeft uitgehaald. Verder is alle advies welkom. ik heb alle twee de boekingsnummers en alle mailtjes + datums en tijden van de telefoongesprekken. Ook moeten hun alle gesprekken hebben opgenomen, dit vermelden ze in het begin.

L.E.Klaasen
    Ik heb een aangetekende brief gestuurd dat als ze niet reageren of de annuleringskosten weghalen ik juridsche stappen ga ondernemen

Ook een klacht indienen over TUI Reizen?