Klacht TUI Reizen: Verkeerd geïnformeerd

Klachtnummer
# 601296
Gebruiker
Gilman
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Samen heb ik met mijn vriend een reis geboekt naar Salou daar zit een auto bij van sunny car ze hadden tegen ons gezegd dat er geen extra kosten bij kwamen het enige was een borg omdat wij nog jonge bestuurders zijn van onder de 25.
Nu gaan we 1 week later nog wat aanbetalen en vragen nogmaals over die auto en nu krijgen we te horen dat we een creditcard moeten hebben waar zeker €1600 op moet staan dat we €1200 als borg moeten betalen en we moeten ook nog eens €287 betalen wat we niet terug krijgen.
De medewerker van toen we gingen boeken zei tegen ons dat we de auto konden laten staan en dat we met de transfer mee konden maar nu blijkt dat heel die transfer er niet is voor na ons hotel.

We kunnen de reis niet inboeken omdat we het vast hebben gezet maar geheel doordat wij helemaal verkeerd zijn geïnformeerd toen we gingen boeken

Ineens blijkt ook dat de vakantie die we geboekt hebben een stedentrip is waar we niks van af wisten

Gewenste oplossing

Dat wij de vakantie alsnog kunnen omboeken naar iets anders omdat wij toen we gingen boeken helemaal verkeerd zijn geïnformeerd over de vakantie

0 reacties

Ook een klacht indienen over TUI Reizen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen