Klacht TUI Reizen: Verkeerde transfer

Shirley

Een mooie reis naar de Malediven geboekt en hierbij als extra optie voor een watervliegtuig gekozen i.p.v. een speedboot. Deze laatste transfer (speedboot) zit bij de prijs inbegrepen, echter hebben mijn partner en ik circa €300,- extra betaald voor het watervliegtuig. Nu kwamen we erachter dat de transfer per speedboot zou gaan, dus gebeld naar TUI hoe dit kan. Na 20 minuten in de wacht te hebben gestaan, kreeg ik te horen dat dit uitgezocht zou worden en wederom weer een lange tijd in de wacht gestaan. Uiteindelijk kreeg ik te horen dat dit bedrag voor de speedboot is bedoeld. Vreemd, want dit zit bij de prijs inbegrepen, dat heb ik uiteraard dubbel gecheckt op de website. Op de vraag wat een transfer dan kost met een watervliegtuig, daar kreeg ik geen antwoord op! Lang verhaal kort, ik moest haar overtuigen dat het niet correct was geboekt, ongelofelijk dit. Nu is er een spoedaanvraag gedaan en hopen dat het wordt opgelost. Echt schandelijk dit, er kon geen sorry vanaf.

Minstens regelen waar voor betaald is, dus transfer met watervliegtuig. Tevens uur moeten bellen, verwacht hier uiteraard ook compensatie van.
Daarnaast een training inhoudelijke kennis ook niet verkeerd, aangezien niemand van de collega's wist hoe dit nou precies zat. Een manager spreken kon niet en vanwege privacy redenen ontving ik alleen de voornaam van de medewerker. Dit zegt natuurlijk ook genoeg bij nader inzien.

Ook een klacht indienen over TUI Reizen?