Opgelost door TUI Reizen: Vertraging OR317 op 27-11-2015

M.C. Robert

Onze vlucht op 27-11 om 15.15u naar Orlando FL, VS met TUI OR317 werd initieel vertraagd tot 19.00u. Een halfuur vóór vertrek werd de vlucht evenwel geheel geannuleerd. 's Nachts ontvingen we een sms dat de vlucht nu op 28-11 om 11.00 zou worden uitgevoerd. Een vertraging evenwel van 20 uur.
Wij hebben daardoor extra kosten moeten maken en op basis van het Europese recht voor passagiers, dien ik voor mijn vrouw (ESJ Doele) en mij de vastgestelde claim in van EU 600.- per persoon vermeerderd met de additionele taxikosten van EU 135.-.

Graag verneem ik welke documenten u van mij ontvangt en aan wie ik die kan opsturen voor het afhandelen van deze claim.

Dank,
Menno C. Robert

Vergoeding extra taxikosten en uitbetaling claim voor beide passagiers

M.C. Robert
    Nadat we alle documenten hadden opgestuurd en ontvangst telefonisch was bevestigd, kregen we de toezegging dat het geclaimde bedrag zou worden uitbetaald. Dat werd een week later al overgemaakt. We hadden meer rompslomp verwacht nu we dit zelf wilden regelen, maar houden een goed gevoel over aan de correcte wijze waarop TUI dit heeft afgehandeld.

Ook een klacht indienen over TUI Reizen?