Klacht TUI Reizen: Wij zijn een hoop geld kwijt en er word niet met ons meegedacht!

Klachtnummer
# 436175
Gebruiker
Ashwin
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wij hadden een vakantie geboekt. Vanwege het Corona virus hebben we 2 keuzen voorgeschoteld gekregen.
Optie 1 --> de vakantie betalen en we krijgen een voucher (binnen 1 jaar verzilveren)
Optie 2 --> annuleren en annuleringskosten betalen.

Nu hebben wij een tweeling die in November 4 word en dus naar school gaat. Wij kunnen dus niet binnen een jaar boeken en daarmee is optie 1 dus niet haalbaar voor ons.

De oplossing

Wij hebben nu een hoop geld betaald zonder dat we daar iets voor terug krijgen. Ook voor ons is dit een lastige situatie en wensen wij een gepaste oplossing.
Wij zijn nu bijna €600,00 kwijt aan annuleringskosten. Dit zien wij graag gereduceerd.

1 reactie

  1. Auteur
    Ashwin
    Datum
    Wacht nog steeds.....

Ook een klacht indienen over TUI Reizen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen