Opgelost door TUI Reizen: Wil geld stoelreservering terug

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 441596
Gebruiker
Lindamulder25
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Mijn reis in april is door tui geannuleerd en daar heb ik een voucher voor ontvangen maar het Geld van de stoelreservering heb ik nu nog steeds niet terugbetaald gekregen na al een maand lang contact met hun.
Wil dat geld terug want ik heb het ook hard nodig!!!

Gewenste oplossing

Wil nu met spoed mijn geld van de stoelreservering terug op mijn rekening.
Geboden oplossing
Geld is teruggestort
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat TUI Reizen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Lindamulder25
    Datum
    Geld is teruggestort

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over TUI Reizen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen