Klacht TUI Reizen: wordt niet goed geholpen ben al van maart bezig

Klachtnummer
# 460295
Gebruiker
cruises #654
Datum
1 reactie

Details

Klacht

heb 18 februari een cruise geboekt bij tui van aida voor 2021 maart maar toen een maand verder was er corona wilde wij niet meer volgend jaar mee op cruise ook wegens mijn gezondheid durf de ik niet meer zijn toen meteen naar het reisbureau tui gegaan maar moesten 30% van de reis betalen 1.600 euro en had al 1.145 euro aanbetaalt maar dat hadden ze van te voren niets van gezegdt daarom zijden ze u krijgt 15 % om te betalen is nog is nog 800 euro +350euro anulerings verzekering dus toch nog meer als 1.100 euro die ik aanbetaalt heb terwijl dat tui zelf zegt het is onze fout doen ze verder niets ik wil gewoon een paar honderd betalen meer niet

Gewenste oplossing

wil best een paar honderd euro betalen maar zeker niet meer

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat TUI Reizen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    cruises #654
    Datum
    Zeer slecht behandeld wacht nog steeds dat Tui met iets komt

Ook een klacht indienen over TUI Reizen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen