Klacht Tuijps: kocht tegels, slechte kwaliteit, zullen ze niet terug te nemen

Tom

Ik heb gekocht tegels uit tuijps. Eenvoudige, rechthoekige, witte tegels voor mijn badkamer. Ik vertelde de verkoper dat ik specifiek niet naar de bouwmarkt, want ik wilde kwaliteit tegels te kopen. Na een professionele tegelzetter zet de tegels op de muur, het was duidelijk dat ze zijn allemaal gebogen. Zo slecht dat ze door middel van een schaduw op de tegels onder hen. Vanwege dat, moest ik verschillende tegels te kopen, en wilde de tegels die ik kocht terugkeren. De verkoop persoon op tuips beweert dat ze de tegels hebben gestuurd naar de fabrikant, en de fabrikant zegt dat de tegels zijn binnen de toegestane grenzen. Ze zien er heel anders uit dan in de tuijps showroom. Ook, toen ik de twee voorbeeld tegels om tuijps, de verkoop represantative daar keek geschokt toen hij zag hoe gebogen de tegels waren, en hij zei dat hij was heel erg. Later, toen hij het ​​antwoord van de fabrikant (Mosa tegels) hij beweerde dat er niets is dat hij kan doen.

Ik heb ongeveer 10 pakken tegels verliet, kon ik ze niet gebruiken als gevolg van het defect. Ik wil terug geven deze tegels en mijn geld terug voor deze 10 packs.

Wij vinden dat Tuijps hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Tuijps?