Klacht Tuinaarde.net: Geen levering, geen terugbetaling

Klachtnummer
# 183040
Gebruiker
Lisa
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 18 juni jl heb ik via de website 2 m3 potgrond besteld. Via IDEAL is direct het bedrag van € 137,- overgemaakt . In de weken hierna is er meerder malen contact geweest met het bedrijf over de levering, waarbij de geplande bezorging meerder malen niet is nagekomen. Hierop heb ik meerder malen telefonisch contact om de overeenkomst te beëindigen op basis van mijn herroepingrecht. Op 2-7-2016 heb ik dit nogmaals per e-mail schriftelijk aan jullie bevestigd.

Op 4-7-2016 is er nogmaals telefonisch contact geweest met een van de medewerkers waarbij de annulering werd bevestigd. Daarin werd toegezegd het bedrag van € 137,- binnen 28 dagen terug te storten. Tot op heden heb ik echter nog geen terugbetaling mogen ontvangen. Sinds mijn laatste telefonische contact met u, worden e-mails en andere telefoongesprekken niet meer beantwoord.

De oplossing

terugbetaling van bedrag 137 euro binnen 1 week

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tuinaarde.net hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties