Wij vinden dat Tuinadvies.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Tuinadvies.nl: Geen reactie op klachten, terwijl levertijd is overschreden met een week.
Details
Klacht
Ik heb een online bestelling geplaatst op 20-04 met een levertijd van tussen de 30-04 en 7-05, voor 15 stuks nepeta plantjes. Tot op heden is levertijd overschreden, stuur ik dagelijks bijna een klacht, maar krijg ik geen reactie. Telefonisch niet bereikbaar ivm Corona..Gewenste oplossing
Mij antwoord geven/ bellen voor oplossing. Planttijd is eigenlijk als bijna voorbij dus of ze leveren of mijn geld terug anders.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.