Klacht Tuinadvies.nl: Geen reactie op klachten, terwijl levertijd is overschreden met een week.

Klachtnummer
# 444294
Gebruiker
Quicksilverkm
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb een online bestelling geplaatst op 20-04 met een levertijd van tussen de 30-04 en 7-05, voor 15 stuks nepeta plantjes. Tot op heden is levertijd overschreden, stuur ik dagelijks bijna een klacht, maar krijg ik geen reactie. Telefonisch niet bereikbaar ivm Corona..

Gewenste oplossing

Mij antwoord geven/ bellen voor oplossing. Planttijd is eigenlijk als bijna voorbij dus of ze leveren of mijn geld terug anders.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tuinadvies.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tuinadvies.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen