Klacht Tuinadvies.nl: Retour zenden extra duur gemaakt bij tuinadvies.nl

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 297893
Gebruiker
esjopper
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Retour zenden extra duur gemaakt bij tuinadvies.nl

tuinadvies.nl (!) Is gevestigd in België,dus buitenland.
Retour zenden naar een adres in Nederland is niet mogelijk.

-Duidelijk moet worden dat tuinadvies.nl niet Nederlands is.
-De retour kosten moeten gelijk zijn aan die van een wel in Nederland gevestigd bedrijf.
-De klantenservice reageert niet (meer) op klachten van mij.
-De klantenservice is niet vriendelijk te noemen.

De oplossing

Compensatie gemaakte kosten voor verzending naar België.
Duidelijker retour beleid.
(Nu bijna onvindbaar op de site)
Duidelijk moet worden dat tuinadvies.nl niet Nederlands is, en dat retour zenden voor de klant uit Nederland dus extra duur is.
Klantenservice die vriendelijk is en reageert op klachten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tuinadvies.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
esjopper
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen. Tuinadvies is aangesloten bij WebwinkelKeur,ook daar is nu de klacht neergelegd.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Tuinadvies.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen