Klacht Tuincentrum De Boet: Tuinset stort in na 4 jaar na aankoop !

Klachtnummer
# 545940
Gebruiker
Ankie Den Otter-Frentz
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Onze lounge tuin set is binnen vier jaar na aan koop datum in dit laatste jaar spontaan uit elkaar aan het vallen!

Gewenste oplossing

Willen jullie kijken of wij nog op 1 of andere manier ons recht kunnen halen bij dit bedrijf! De klantenservice zegt al NIETS te kunnen doen voor ons omdat ZIJ zelf na 4 jaar ook niets meer vergoed krijgen!

1 reactie

  1. Auteur
    Tuincentrum De Boet
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste,

    Er zit beperkte garantie op een product. In dit geval is de fabrieksgarantie van twee jaar al ruim verstreken, waardoor zowel wij als de leverancier geen garantie meer kunnen bieden.

    Er zit een beperkte fabrieksgarantie op tuinmeubelen, vanwege gebruiksslijtage maar ook de weersomstandigheden waaraan het product onderhevig is. Het is simpelweg niet mogelijk om een langere garantie te bieden.

    Voor producten met een langere fabrieksgarantie, komt u dan ook in een andere prijscategorie terecht.

    Hopende u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet.

    Tuin-, Sfeer- en Kluscentrum de Boet

Ook een klacht indienen over Tuincentrum De Boet?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen