Klacht Tuincentrum de Bosrand: Oplichting bij Tuincentrum de Bosrand in Woerden

sad Niet opgelost
Houtsnipper

Op het bordje in Tuincentrum de Bosrand in Woerden stond bij de boomschors Excellent van Pokon dat 10L 4,99 kost en er stond op datzelfde bord dat 70L 9,99 kost. Ik weet dat 40L 11,45 kost dus ik dacht dat het een aanbieding was ( 50% korting) 70L hadden ze niet en daarvoor in de plaats probeerden ze me een zak van Egmond houtsnippers te verkopen voor die 9,99 want dat was hetzelfde zeiden ze.Ik wilde die van Pokon dus ik vroeg of ik dan 7 zakjes van 10L kon kopen voor 9,99 want dat komt dan op hetzelfde neer. Nee, wel 7 zakjes voor 4,99 en dat zou dan 34,93 worden terwijl je 2x40L = 80L voor 2x11,45 = 22,90 kunt kopen. Het is oplichting om te zeggen dat het merk van Egmond hetzelfde is als Pokon want je kan duidelijk het verschil in de houtsnippers zien. Ik kon op mijn kop gaan staan maar hij was niet van plan om het voor die prijs te verkopen. Schandalig behandeld vind ik zelf.

70L boomschors Excellent voor 9,99

Wij vinden dat Tuincentrum de Bosrand hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Houtsnipper
Geen oplossing dus ik zal daar nooit meer iets kopen ! Zij verkopen trouwens toch alleen maar tegen adviesprijzen dus je gooit je geld letterlijk weg. Houtsnippers online gekocht, veel goedkoper en ze kwamen het nog thuis brengen ook. Dom van me dat ik daar niet eerder aan heb gedacht. Voortaan lekker naar een ander tuincentrum, er zijn er genoeg.

Ook een klacht indienen over Tuincentrum de Bosrand?