Klacht Tuincentrum Laag Soeren: Tuincentrum wil geen enkele aansprakelheid aanvaarden na het defect raken van dure parasol

Klachtnummer
# 179019
Gebruiker
André van Boetzelaer
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 27 april 2013 gekochte parasol ging na verloop van twee jaar defect, kon niet meer uitgeklapt worden. Contact gezocht met verkoper en parasol daar gebracht. Na verloop van één week bericht dat deze niet meer gerepareerd kon worden omdat betreffend onderdeel niet verkrijgbaar zou zijn. Vervolgens heb ik aangedrongen op levering van een nieuwe parasol, met aftrek van een gebruiksvergoeding, refererend aan hetgeen hierover vermeld staat in het Nederlands Burgelijk Wetboek. De reactie van de verkoper was dat ik bij hem een nieuwe parasol voor € 296 kon aanschaffen hetgeen voor mij acceptabel is.
Inmiddels heb ik zelf een speurtocht ondernomen en heb via de Nederlandse importeur het onderdeel besteld en gemonteerd.

De oplossing

Ik wens dat dit bedrijf zijn verantwoordelijkheid serieus neemt.
Het bedrijf kan mij eventueel alsnog excuses en een schadeloosstelling aanbieden.
Ik wacht geduldig af en zal tot dat tijdstip er geen cent meer uitgeven

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tuincentrum Laag Soeren hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tuincentrum Laag Soeren?