Klacht Tuincentrum Overvecht: Tuinset kapot, nieuwe beloofd maar niet geleverd

Klachtnummer
# 361922
Gebruiker
Eveline
Datum
0 reacties

Details

Klacht

We hebben in 2017 een tuinset gekocht. Deze ging al snel kapot, slechte hout kwaliteit en veel geld voor betaald. In 2018 een klacht ingediend en is er door * van tuincentrum Overvecht toegezegd dat er een nieuwe set zou komen. Nu een jaar later wachten we nog steeds en krijgen we ook geen reactie meer.

*Namen medewerkers verwijderd door beheerder.

Gewenste oplossing

Ons de nieuwe set leveren of anders geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tuincentrum Overvecht hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tuincentrum Overvecht?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen