Klacht Tuincentrum Welkoop: Aankoop bedrag wordt niet volledig vergoed en klant wordt niet geholpen

# 261932
FlorinAnca

Welkoop hoofdkantoor. Het hoofd kantoor bericht mij dat ze keurig gehandeld hebben en ik geen recht op vergoeding heb.
Geachte Welkoop OP 18-1-2017 heb ik aankopen gedaan van Gevavi s1 schoen.Deze is voor normaal gebruik, dit aangegeven hebbend bij uw winkel collega. Die adviseerde mij deze schoenen. deze heb ik net 3 maanden aan gedragen er is toen begonnen met veters die stuk gingen en nog geen week daarna begonnen scheuren te komen op vele plekken in de schoen. Ik heb de aankoop bon mee genomen naar vestiging Woudenberg op 11-5-2017. Aangegeven dat ik mijn geld terug wilde en ik uitgelegd wat collega geadviseerd heeft.De filiaal manager gaf mij aan dat aangezien de schoenen langere tijd gedragen zijn ik 75% van mijn aankoop bedrag terug kon krijgen ben ik niet mee akkoord gegaan.Daarop kreeg ik het voorstel van andere schoen soorten hier moest ik zelf extra bij betalen zijnde 30,-€. Uiteraard ben ik daar niet mee akkoord gegaan ik heb in uw garantie bewijs en nog in de winkel ben ik niet geïnformeerd over terug gave van 75% van het aankoop bedrag. Ik heb de manager aangegeven niet tevreden te zijn over de manier van handelen en service ook aangezien ik voor 60 euro wat mag verwachten van mijn aankoop. Algemeen bekend is dat schoenen een jaar mee moeten gaan. uiteraard en natuurlijk hangt manier van gebruik af maar als dit voor wandelen is en enkel het dragen hiervan naar het werk bij een zittend beroep ben ik van mening dat er iets totaal verkeerd gaat. Aangezien uw manager mij niet te gemoed kwam heb ik direct contact gezocht met uw hoofdkantoor waar tot mijn stomme verbazing het zelfde verhaal opgehangen werd over 75% terug gave. Ik heb telefoniste duidelijk aangegeven dat dit nog niet eens op product nog op aankoop bon of in de winkel vermeld staat en dit maar klanten niet correct corresponderen is.Geen goede afhandeling van mijn klacht ben ik naar de fabrikant zelf gaan bellen deze gaf aan hier niets mee van doen te hebben dit zijn regelingen van Welkoop.

Volledig aankoop bedrag terug ontvangen.

Ook een klacht indienen over Tuincentrum Welkoop?