Opgelost door Tuincentrum.nl: Artikelen zijn niet leverbaar, maar wij moeten ze wel betalen ?!?!?

vandorp4

Op 31-1-18 hebben we voor een oude man een bestelling geplaatst. Hij heeft geen internet, en wilde nog graag een keer bloembollen in zijn tuintje. We hebben meteen via I-deal betaald. Meteen daarna een mail ontvangen van Tuincentrum.nl dat ze de bestelling niet kunnen leveren omdat de bollen uitverkocht zijn. Ze vroegen ons banknummer om het bedrag te kunnen terugstorten. Dat hebben we per direct doorgegeven. Vandaag is het 8-2-18 en nog steeds is er geen geld teruggestort. 1. Waarom staat er niet op de site dat artikelen niet leverbaar zijn? 2. Waarom wordt er niet per direct teruggestort? (wij betalen toch vooruit en binnen 1 minuut?) 3. Waarom wordt er dan in ieder geval niet binnen 5 dagen teruggestort? Meerdere keren heb ik intussen gemaild en aldoor heel beleefd en vriendelijk antwoord gekregen. Geld zou z.s.m. worden terugbetaald. Nu krijgen wij echter argwaan omdat het wel erg lang duurt allemaal.

Z.s.m. het geld voor deze oude mijnheer terugstorten omdat het geheel aan hun ligt, zij kunnen niet leveren, en dat konden wij niet weten.
Tuincentrum.nl heeft de klacht opgelost. Het geld is teruggestort. Ze hebben hun excuus aangeboden. En ter compensatie voor het ongemak bieden ze ons bloembollen aan. Wat ons betreft is hiermee deze zaak tot een goed einde gekomen. We wensen dit bedrijf verder goede zaken toe!

Tuincentrum.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Tuincentrum.nl?