Opgelost door Tuincentrum.nl: Artikelen zijn niet leverbaar, maar wij moeten ze wel betalen ?!?!?

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 292410
Gebruiker
vandorp4
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 31-1-18 hebben we voor een oude man een bestelling geplaatst. Hij heeft geen internet, en wilde nog graag een keer bloembollen in zijn tuintje. We hebben meteen via I-deal betaald. Meteen daarna een mail ontvangen van Tuincentrum.nl dat ze de bestelling niet kunnen leveren omdat de bollen uitverkocht zijn. Ze vroegen ons banknummer om het bedrag te kunnen terugstorten. Dat hebben we per direct doorgegeven. Vandaag is het 8-2-18 en nog steeds is er geen geld teruggestort. 1. Waarom staat er niet op de site dat artikelen niet leverbaar zijn? 2. Waarom wordt er niet per direct teruggestort? (wij betalen toch vooruit en binnen 1 minuut?) 3. Waarom wordt er dan in ieder geval niet binnen 5 dagen teruggestort? Meerdere keren heb ik intussen gemaild en aldoor heel beleefd en vriendelijk antwoord gekregen. Geld zou z.s.m. worden terugbetaald. Nu krijgen wij echter argwaan omdat het wel erg lang duurt allemaal.

Gewenste oplossing

Z.s.m. het geld voor deze oude mijnheer terugstorten omdat het geheel aan hun ligt, zij kunnen niet leveren, en dat konden wij niet weten.
Geboden oplossing
Tuincentrum.nl heeft de klacht opgelost. Het geld is teruggestort. Ze hebben hun excuus aangeboden. En ter compensatie voor het ongemak bieden ze ons bloembollen aan. Wat ons betreft is hiermee deze zaak tot een goed einde gekomen. We wensen dit bedrijf verder goede zaken toe!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Tuincentrum.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Tuincentrum.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen