Klacht Tuincentrum.nl: Bestelling niet geleverd tot nu toe.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 446857
Gebruiker
E.G.H. Pieters
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 24-4-2020 een bestelling gedaan bij dit bedrijf. Op mijn orderbevestiging stond dat het op 29-4 geleverd zou worden.
Tot op heden heb ik nog niets opvangen. Ik heb een mail gestuurd op 5-05 en krijg als antwoord terug dat de bestelling vertraagt is door het Coronavirus. Ik probeer te bellen, maar krijg geen gehoor.

De oplossing

Ik wil graag dat het bedrijf mijn bestelling levert.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Tuincentrum.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
E.G.H. Pieters
Datum
Uiteindelijke oplossing
Bestelling is uiteindelijk geleverd, maar de doos waarin de planten zaten was kapot en de planten zo goed als dood.......Ik heb na veel heen en weer gemail, de planten retour gezonden, en gevraagd of ze dit door wouden geven aan afterpay. Ik heb een mail gehad dat ze het in orde zouden maken bij Afterpay, maar is nog steeds niet gedaan. Vandaag maar weer een mail gestuurd.......Ik wacht af.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Tuincentrum.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen