Opgelost door Tuincentrum.nl: Geen orderbevestiging gehad van bestelling. Geen contact mogelijk met klantenservice

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 362352
Gebruiker
mooietuin
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb 19 april een bestelling gedaan ter waarde van 518,40 euro. Ik heb helaas nog geen bevestiging gekregen van de bestelling terwijl wel het geld al is afgeboekt via MultiSafePay. Telefonisch lukt het niet om contact te krijgen met Tuincentrum.nl

De oplossing

Ik wil bevestiging dat de door mij bestelde planten geleverd gaan worden op de afgesproken datum 24 april.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Tuincentrum.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    mooietuin
    Datum
    Planten zijn geleverd. 2 dagen te laat maar wel netjes op de hoogte gehouden van de vertraging en de nieuwe levertijd.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
mooietuin
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Tuincentrum.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen