Klacht Tuincentrum.nl: Komt afspraken niet na en communicatie is zeer slecht

Klachtnummer
# 435431
Gebruiker
FransM
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bestelling zou zaterdag 11 april worden afgeleverd. Kreeg echter op 10 april om 17.40 uur een mail dat pakket niet zou worden bezorgd. Dat was precies op tijd dat zij niet meer bereikbaar waren. Lekker handig kan geen toeval zijn. Er werd 1 a 3 dagen als alternatief aangeboden. Erg vaag die niet haalbaar is met de Pasen. Bestelling via mail geannuleerd.

De oplossing

De communicatie snel verbeteren en zorgen dat ze bereikbaar zijn. Bestelling was een cadeau voor de Pasen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Tuincentrum.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    FransM
    Datum
    Bestelling geannuleerd. De betaling via Afterpay zou worden stopgezet. Helaas van Afterpay nog niets vernomen.

Ook een klacht indienen over Tuincentrum.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen