Opgelost door Tuincentrum.nl: Krijg mijn geld niet terug

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 372648
Gebruiker
Rob
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 31-5-2019 kruidentrolley besteld via Tuincentrum.nl.

Kreeg op 4-6-19 een email dat de trolley niet meer leverbaar was en of ik mijn IBAN gegevens kon sturen om het geld te retourneren.
IBAN gegevens doorgegeven, kreeg door dat het enkele dagen zou duren voordat ik mijn geld terug kreeg.
Diverse e-mails gestuurd en tot op heden nog geen reactie gehad of geld.

De oplossing

Geld zsm retourneren.

1 reactie

  1. Auteur
    Tuincentrum.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste R. den Heijer,

    Het bedrag is gisteren via de betalingsprovider teruggestort naar de rekening waarmee de bestelling betaald is. Wij verwachten dat dit vandaag op uw rekening staat.

    Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groeten,
    Tuincentrum.nl

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rob
Datum
Uiteindelijke oplossing
Heb eindelijk mijn geld terug, maar zal er nooit meer wat bestellen, wat een slecht bedrijf
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Tuincentrum.nl?