Klacht Tuincentrum.nl: Onbereikbaar, dus het bedrijf reageert niet op klachten

Klachtnummer
# 311356
Gebruiker
Fruitboom
Datum
0 reacties

Details

De klacht

50 beukjes besteld en maar 25 gekregen, bij navraag en aandringen 25 nageleverd. Ondanks veel water geven zijn er 31 beukjes niet aangeslagen. Probleem is dat de klantenservice werkelijk nooit bereikbaar is. Er wordt beloofd dat je mail of telefoontje wordt beantwoord maar dit gebeurt niet

De oplossing

Zorg dat je een bereikbare klantenservice hebt en doe wat je belooft

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tuincentrum.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen