Klacht Tuincentrum.nl: Voel mij belazerd, voel mij bedonderd

jepsen

Op 15 april heb ik besteld: 4 hortensia's hoogte 40 tot 50 cm (21.- per stuk)
Op 23 april heb ik ontvangen 4 totaal uitgedroogde takje met hier en daar een nog enigszins levend blaadje. Hoogt 15 tot 20 cm
In de webshopp kosten deze planten met een hoogte van 20 tot 40 cm €6.99. Ik heb gebeld en ingesproken. ''U wordt binnen 24 uur teruggebeld'' Dit heb ik 7 keer gehoord. Nooit iemand teruggebeld.
23 april email gestuurd met mijn klacht en een redelijk voorstel om het probleem op te lossen.
Binnen 1 dag zou ik een reactie krijgen (niet gebeurd)
Vervolgens heb ik contact gehad met Thuiswinkel.org. Hoewel Tuincentrum.nl wel het logo voert, zijn zij niet aangesloten.
Mijn klacht is door Thuiswinkel.org wel doorgestuurd naar Tuincentrum.nl en ik kreeg een mail van de juridische afdeling dat Tuincentrum niet reageerde op hun bericht.
Op 2 mei stuur ik een mail naaar de directie samen met foto's.
Hierin stel ik het bedrijf in gebrek ivm afleveren van 20 cm lage trieste takken en het misbruiken van Thuiswinkel.org logo en het hanteren van leveringsvoorwaarden van waarborg thuiswinkel. Dit is fraude
Het is nu 9 mei en raad eens: geen reactie!
Ik ben goed kwaad op dit takke/tuin centrum

hortensia's waren bedoeld als kado en met deze takjes kan ik niet aankomen.
Ik wil de"planten"retoureneren als verzendkosten betaald worden en het aankoopbedrag €84.95 retour op mijn rekening

Ook een klacht indienen over Tuincentrum.nl?