Opgelost door Tuincentrum.nl: Vooruitbetaalde order niet uitgevoerd door Tuincentrum.nl

Georgina Duma

Tuincentrum.nl zijn oplichters. Op 25/06/2019 bestelling voor planten bij tuincentrum.nl online geplaatst voor in totaal 15 planten en 3 zakken aarde, in totaal voor EUR 136,72.
Om te beginnen, planten die bezorgd zijn komen niet overeen in aantal en soort met wat ik daadwerkelijk heb ontvangen. Zoals blijkt uit mijn orderoverzicht heb ik de volgende bestelling geplaatst: Lavandula Granny's bouquet: 5st, Lavandula Hidcote: 10st, Lavandula Munstead: 10st. Daadwerkelijk bezorgd is het volgende: Lavandula Granny's bouquest: 14st, Lavandula Hidcote: 8st, Lavandula Munstead: geen.
Daarnaast, alle planten zijn bezorgd helemaal uitgedroogd en dor, bruin van kleur, misschien goed om in de kast tegen de motten te leggen, maar absoluut niet geschikt voor de tuin. Geen van bezorgde planten hebben het overleeft, ik was genoodzaakt om ze weg te gooien. Ik heb klacht ingediend bij Tuincentrum.nl over deze zaak, helaas heb ik geen reactie van hun ontvangen.
Ik heb spijt van mijn bestelling, het is weggegooid geld.

De bestelde planten alsnog leveren of betaalde bedrag terugstorten

Georgina Duma
Tuincentrum heeft alles besteld goederen opnieuw geleverd. Dit keer ging alles goed. Vriendelijke groet

Ook een klacht indienen over Tuincentrum.nl?