Wij vinden dat Tuingereedschapwinkel.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Tuingereedschapwinkel.nl: besteld, betaald, niet geleverd!!
Details
De klacht
Eind juli heb ik een compressor besteld en betaald via ideal bij deze firma.Levertijd was 2 tot 4 dagen.
Na 4 dagen kreeg ik een mail dat de bestelling nog niet geleverd kon worden omdat zij de ook nog niks ontvangen hadden van hun leverancier. Ze konden wel melden dat de weer daarop de levering bij hjn was en dat ik dan de dag na de levering mijn bestelling kon verwachten.
Dit verhaal herhaalde zich een week later nog eens.
Na 2 weken te hebben gewacht op mijn levering stomd er plots op de site dat ze met vakantie waren!!
Inmiddels ben ik nu 5 weken verder, en volgens de site zijn ze weer terug van vakantie, en ik heb nog steeds geen telefonisch contact gehad.
Als ik bel is de lijn bezet, of ik ben 4de in de wachtrij.
Ook heb ik talloze mails naar 3 verschillende mail adressen van de desbetreffende firma, ook hierop krijg ik geen antwoord.
De oplossing
Ik wil de hele bestelling cancellen en het volledige bedrag teruggestort krijgen.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.