Klacht Tuinklushulp: Eis betaling voor wanprestatie

Klachtnummer
# 305543
Gebruiker
Erlend
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Van Tuinklushulp heb ik een medewerker gehad om een tuinscherm te plaatsen.
De medewerker heeft de tuinscherm niet naar behoren geplaatst. Met de storm van december 2017 dreigde de tuinscherm om te vallen. Ik heb de medewerker van Tuinklushulp gebeld en hem medegedeeld dat de tuinscherm zou omvallen.
Hij deelde me mede dat hij dat had verwacht, en zou meteen de volgende dag langskomen om de tuinscherm te ondersteunen. De volgende dag heeft hij het probleem deels opgelost. Een paar weken later kreeg ik een factuur van Tuinklushulp voor de verrichte werkzaamheden. Ik ga hiermee niet akkoord omdat de medewerker in eerste instantie een z.g. wanprestatie heeft geleverd, en de tuinscherm niet juist heeft geplaatst. M.i. heeft medewerker geen recht op betaling,
omdat hij verplicht was de schutting naar behoren af te maken.
Tuinklushulp dreigt naar een incassobureau te gaan om alsnog betaling af te dwingen.

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tuinklushulp hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tuinklushulp?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen