Wij vinden dat Tuinklushulp hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Tuinklushulp: Eis betaling voor wanprestatie
Details
De klacht
Van Tuinklushulp heb ik een medewerker gehad om een tuinscherm te plaatsen.De medewerker heeft de tuinscherm niet naar behoren geplaatst. Met de storm van december 2017 dreigde de tuinscherm om te vallen. Ik heb de medewerker van Tuinklushulp gebeld en hem medegedeeld dat de tuinscherm zou omvallen.
Hij deelde me mede dat hij dat had verwacht, en zou meteen de volgende dag langskomen om de tuinscherm te ondersteunen. De volgende dag heeft hij het probleem deels opgelost. Een paar weken later kreeg ik een factuur van Tuinklushulp voor de verrichte werkzaamheden. Ik ga hiermee niet akkoord omdat de medewerker in eerste instantie een z.g. wanprestatie heeft geleverd, en de tuinscherm niet juist heeft geplaatst. M.i. heeft medewerker geen recht op betaling,
omdat hij verplicht was de schutting naar behoren af te maken.
Tuinklushulp dreigt naar een incassobureau te gaan om alsnog betaling af te dwingen.
De oplossing
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.